Fejlfinding vægten

test

Test SMS
Ved at trykke på den hvide knap i 3 sekunder vil vægten sende en test SMS til din mobil telefon. Den røde og hvide lampe vil blikke. Når Sms’en er sendt vil den grønne lampe lyse i op til 5 min. Du vil herefter modtage en test SMS. Det kan dog tage helt op til 5 min får du modtager Sms’en. At lave en test sms er en god ide, især nær vægten er flyttet til et nyt sted. På denne måde kan man teste om vægten virker.

Fejlsøgning
Capaz vægten køre yderst stabilt. Det sker dog at vægten med mellemrum ikke sender data. Her kan man nemt lave en fejlsøgning ved at trykke på den hvide knap i 3 sekunder (=sende en test SMS)

Trykker du på den hvide knap i 3 sekunder skal diodelamperne lyse for at vise aktivitet. Når den grønne lampe lyser vedvarende er det fordi at Sms’en afsendt.

Er der noget galt med vægten vil den røde lampe blinke 1 gang, hvorefter den grønne lampe vil blinke et antal gange (op til 10 gange), hvorefter den røde lampe igen blinke en gang og den grønne lampe vil gentage sine blink. Ved at tælle antallet af grønne blink, kan man lave en fejl analyse.

Skulle en af nedenstående fejl meddelelser opstå giv mig et opkald og vi kontakter straks CAPAZ i Tyskland.

 

Grøn lampe Rød lampe blinker Beskrivelse
Blinker uregelmæssig Fejlanalyse kører, alle områder bliver testet.
Lyser vedvarende SMS / e-mail sendes. Alt er OK
Lyser vedvarende Der er opstået en fejl.
** blinker 2 gange Ingen forbindelse til mobiltelefonen. Mobil tlf. evt. ikke tilsluttet.
*** blinker 3 gange SIM kort fejl
**** blinker 4 gange Kan ikke finde noget netværk eller forkerte pinkoder
***** blinker 5 gange Ingen modtagelse
****** blinker 6 gange Telefon nr. forkert eller ingen penge på sim-kort.
******* blinker 7 gange SIM kort fejl
******** blinker 8 gange Forkert password
********* blinker 9 gange Batteri har lav spænding eller er itu

 

Husk sørg altid for at batteriet er ladet op.

Husk sørg altid for at kablerne sidder rigtigt i kontakterne.

Husk sørg altid for at der er taletid på simkortet.